Design by: Josefin

6 februari

Uppdateringen här var ju inte mycket att hurra för, men så är det ju i perioder. Sen sist har skolan hunnit dra igång ordentligt med föreläsningar och seminarier, och dessutom är vi precis i startfasen på vår c-uppsats (för oss kallad bachelor thesis). Idag har vi fått grönt ljus av en person vi önskat få information genom och det var mest det vi väntat på ett par dagar. Annars har vi det mesta under kontroll. Det ska bli riktigt roligt att dra igång!

Imorgon åker jag till Katrineholm och stannar till nästa måndag. Ska bli skönt att vara där ett tag i och med att jag inte var där nånting under jullovet. Vistelsen kommer innehålla både plugg, OS-tittande och dessutom både lägenhets-och husvisning. Spännande! Tänk att jag snart ska flytta hem igen. Okej, uppsatsen ska avklaras först så man får försöka intala sig att det är väldigt gott om tid. Ska liksom säga upp min lägenhet i slutet av den här månaden. Sinnes.


Idag är det dessutom min fina pappas födelsedag! Hurra hurra! :)


Kommentarer
Postat av: Ellhå

Det var en bra uppdatering. Välkommen hem:-)

2014-02-07 @ 08:18:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback