Design by: Josefin

fullt ös

Hej alla tappra besökare! Kul att en och annan kikar in här även om jag är så himla dålig på att uppdatera för tillfället. Jag har varit i Katrineholm en vecka och mest fokuserat på OS och att vara med min familj, även om ett par pluggrelaterade grejer också kunnat bockas av på listan. Den här veckan däremot är det fullt ös tisdag-torsdag och sen åker jag till Katrineholm för att titta på ytterligare en lägenhet. Inget vi tittat på hittills har känts helt hundra, men nu ska vi titta på en med bra storlek och pris där det blir totalrenovering om det blir det köp, och det känns jätteroligt. Vi misstänker att det inte är så mångra som anmält sitt intresse till lägenheten i fråga och därför hoppas vi på ett köp om planlösningen och storleken på rummen faller oss i smaken. Berättar mer om det om och när det isåfall blir aktuellt!
 
Nu ska jag laga mat och äta framför en film och sen förbereda lite inför morgondagen då det blir en heldag i skolan.
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback