Design by: Josefin

en bra torsdag

Har precis städat undan lite och väntar på att Johanna kommer hit med sushi. Vi ska köra en heldag med plugg, för imorgon ska vi skicka in en ganska stor draft av uppsatsen och det är mycket som ska läggas till fortfarande. I två dagar nu har jag suttit och letat artiklar som en galning. Skumläst, antecknat och läst mer. För att inte tala om att alla källor ska bli rätt. Skönt det vore om man bara kunde skriva ner allt man hittar rakt upp och ner. Nåja, Johanna ska dessutom göra klart sin hemtenta i en kurs som jag inte läser, så det blir nog mest att bolla idéer med henne medan jag fokuserar på uppsatsen. Under helgen ska vi sätta ihop två sidor opponering på en annan uppsats vi blivit tilldelade att läsa. Den handlar om city branding, vilket jag tycker är jättespännande så det ska bara bli kul. På måndag är det seminarie med opponeringar och på tisdag åker jag till Katrineholm i några dagar. Kul!
 
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback