Design by: Josefin

brudtärna

Om ungefär en månad ska jag vara brudtärna! Det ska bli superkul och jag känner mig verkligen hedrad som fått ett så fint uppdrag! Det är mina två (blivande) svägerskor, Marcus systrar Annika och Anki, som ska ha dubbelbröllop och jag och en tjej ska vara tärnor. Som sagt jättekul, men också mycket att fixa med! Det här med klänning och skor är ju inte direkt lättare när man är gravid. Man vet ju liksom inte vad som kommer hända med magen på dom 4 veckor som återstår tills det är dags. Klänningen är dock inhandlad, som tur är, och skor tänkte jag försöka åka iväg och köpa i helgen. 
 
Förutom kläder så ska håret vara nyfärgat, naglarna fixade och jag ska också gå på spraytan. Har bokat in två gånger så att jag får testa en gång innan det verkligen är dags. Inte så kul om det blir fult när det väl är dags för bröllopet. Hur som helst har jag iallafall bokat allt och tror inte jag missat nåt viktigt. På själva bröllopsdagen ska vi få hjälp med smink av duktiga Ida Egeland och idag efter jobbet ska jag hem till henne och provsminka. Det ska bli kul! Lägger in lite inspo-bilder här så ni får se. Inget direkt vågat, men det har man ju kanske inte på ett bröllop, iallafall inte när man inte är huvudperson. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback