Design by: Josefin

dagbokens återkomst

Men jaha, vad ska man skriva här då? Det var ett år och 10 dagar sen jag skrev något sist. Vi var i full fart med att färdigställa vår uppsats, och tänk, den blev klar till slut! Det här året har verkligen gått jättefort, och ingen kan väl komma och påstå att livet stått stilla precis. För det har det ju verkligen inte!
 
Efter tre års slit med mycket glädje och mycket tårar fick jag äntligen ta min examen som jag längtat efter så länge. Det här var den 30/5-2014 och sen dess har det ju faktiskt inte gått ett år än. Men efter det flyttade jag och Marcus in i vår nyrenoverade lägenhet, jag jobbade några månader på mitt älskade Maxi, fick nytt jobb som ekonomiassistent i Kungsör där jag fortfarande trivs superbra, vi tog sen vårt pick och pack och åkte en vecka till New York och det kanske allra viktigaste och härligaste av allt; strax efter nyår fick vi reda på att vi ska få barn. Att det ligger en liten bebis i min mage och göttar sig. Helt sjukt och overkligt!
 
Det är lite därför jag känner att jag måste väcka den här gamla bloggan till liv igen. Lite för att dela med mig till alla som är intresserade, men mest för min egen del så jag har något att se tillbaka på när jag blivit mamma. Man glömmer ju så fort! Jag började skriva dagbok första dagarna efter jag gjort det positiva testet, men efter några skrivningar rann det liksom ut i sanden.
 
Hoppas några kommer uppskatta att det skrivs lite här inne igen. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag känner att jag har något intressant att dela med mig av. Och om ni undrar något så är det bara att kommentera, så svarar jag eller kanske ägnar ett helt inlägg åt svaret, vem vet?!
 
Stor kram och välkomna!

Kommentarer
Postat av: Åsa

vad kul Sara! Här ska jag läsa! :) hoppas ni mår bra!

Svar: Vad kul! Ja, vi mår fint! :)
sara skoog

2015-04-20 @ 18:52:57
Postat av: Sara högberg

yeey jag är glad att du börjat igen!! Och grattis igen ❤️

Svar: Tack snälla! ☺️
sara skoog

2015-04-20 @ 19:00:02
Postat av: Tove

Jippiiee!! Ingen är gladare än jag ❤️❤️ Trogen läsare! Puss

Svar: Wihooo, kul! ❤️ Du är så välkommen, puss!
sara skoog

2015-04-21 @ 07:05:38
URL: http://tovelundbergs.blogg.se
Postat av: Ellhå

Det var dags. Och då menar jag med allt. Grattis!

Svar: Tack pappi ❤️
sara skoog

2015-04-21 @ 10:25:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback