Design by: Josefin

ett besök på internationella matmarknaden.

Inte konstigt att veckorna går fort när dagarna bara springer iväg och tar slut på det här sättet. Direkt efter jobbet gick vi ner på stan för att köpa present till Nova, sen var vi på Intersport en sväng och köpte skor åt Marcus, efter det köpte vi mat på internationella matmarknaden och nu har vi precis kommit hem från Sultans där vi fikade med Marcus föräldrar. Nere på matmarknaden var det ju såklart samma mat som det varit tidigare år, och det slutade med att vi inte valde något från de utländska kockarna utan köpte pulled pork av våra lokala kockar som grillade mitt på torget. Vi åt hemma och det smakade bra. Jag köpte macarons också! Men nu är jag så mätt att jag får vänta till imorgon med att smaka, haha.
 


Nu blir det soffhäng och lite umgänge innan sängen kallar. Marcus ska iväg till Nyköping och döma hela helgen. Det är tredje helgen i rad han är iväg och dömer cup. Jag känner mig som nån hemmafru som sköter all markservice. Måttligt kul. Men i helgen ska jag ju på kalas också! Skoj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback