Design by: Josefin

fika med väninnor

Så himla skönt att komma hem från jobbet, landa en liten stund i soffan och inte behöva laga middag. Jag ska strax kila bort till Sultans och möta upp Emelie, Linnéa och Emmy för kvällsfika. Mysigt! Att det måste lagas ett par matlådor när jag kommer hem därifrån kan jag vänta med att tänka på tills det blir dags. Dessa matlådor alltså. Men det är skönt att få det gjort! Köpa mat ute kan man ju göra, men kanske inte hela tiden. Gött att kunna lägga dom pengarna på något annat.
 
Innan jag går iväg ska jag öppna ett paket som kom från H&M idag. Har beställt två nya mammatröjor som jag hoppas passar! Andra tröjor börjar bli lite korta nu, så det är skönt med lite nya. Skulle behöva investera i en ny bh eller två också. Kanske ska ta och göra det i helgen. En riktig kalashelg för övrigt! Kan berätta om kalasen senare. Nu ska jag piffa till mig lite!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback