Design by: Josefin

gräsänka

På fredag ska Marcus iväg över helgen och jag blir gräsänka eller nåt. Igen. Det är lite som vanligt kan man säga. Tre helger i rad har han varit i Nyköping och dömt hockey (pengar in!) och den här helgen ska han med sitt domargäng till Italien för att äta/dricka gott och titta på fotboll (pengar ut...) Men jag är alltså van och den här helgen behöver jag nog inte gå sysslolös om jag inte vill. Brudparen ska ägna hela helgen åt att röja och städa i logen där bröllopsfesten ska äga rum och dom tackar säkert ja till en hjälpande hand eller så. På söndag har jag dessutom andra planer. Då ska jag till exempel åka till Norrköping och hämta en bebissäng som jag köpt på blocket. Har jagat en i flera veckor nu men dom är populära och blir sålda jättefort. Och man vill ju inte betala vad som helst heller. Men denna var inklusive madrass och i princip i oanvänt skick. Hoppas sängen ser så ut också! Vill ju inte åka i onödan. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback