Design by: Josefin

hej från jobbet

Lunchdags på jobbet. Inte världens roligaste dag känner jag, så det är skönt att den åtminstone närmar sig slutet lite grann. I eftermiddag ska jag och Marcus ner på stan och köpa födelsedagspresent till Nova som fyller 5 år på söndag. Var tar tiden vägen?! Det blir ett varv på matmarknaden också så jag hoppas att vädret håller i sig. Annars blir det ett kort besök. 
 
Laddade ner en ny fotoapp förut för att redigera bilder och så. Den var gratis men man var tvungen att köpa alla filter. Jahaja. Får väl kika lite och se om det är värt eller om jag ska ta en annan app. Är det någon av er som har en bra app att redigera bilder i? Typ som instagram fast bara för att spara ner i arkivet. Tycker det är så tråkigt att lägga upp samma bilder i bloggen och på insta. I-landsproblem antar jag.
 



Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag har en app som heter a beautiful mess. Tror de bara står ABM på appen. Den är bra ☺️ Men tror den kostade också..😘

Svar: Tack! Ska kika på den! ☺️
sara skoog

2015-04-23 @ 20:58:05
Postat av: sofie

Hej hjärtat! För det första, så härligt att du bloggar igen. Är så himla glad för er skull, känns helt ofattbart stort. <3

Och för att ge ett råd, appen Camera+ tycker jag är super. Den är svart och lite regnbågsfärgad och kostar kanske 7-15 kronor :) Puss!

Svar: Tack snälla fina du! :) Vad glad jag blir! <3 Ska kolla in appen också! Puss!
sara skoog

2015-04-24 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback