Design by: Josefin

lyckad shopping

Min shoppingtur igår blev lyckad! Jag hittade skor till bröllopet, även om det inte riktigt blev som jag tänkt från början. Ljusa ballerina verkar vara hopplöst ute och fanns inte i nån butik med märkesskor. Något märke var absolut inte viktigt men ibland är det ju synonymt med kvalité. Dessa på bilden nedan hittade jag på Din Sko för 299kr så jag slog till! Köpte även två par till på H&M, så nu är jag rustad för vår! 


Däremot blev byxjakten en riktig besvikelse! Paren jag ville prova fanns inte i butik över huvud taget. Varken shorts eller långbyxor. Får avvakta lite eller beställa från nätet, men det är så skönt att kunna prova innan. 

På Kappahl köpte jag två nya bh-ar. Precis vad jag behövde! Bebisen fick sig också några fina saker, bland annat en väldigt fin och mysig filt! Får visa senare. Nu ska jag nämligen göra mig iordning, slå in paket och sen åka till mina favorittjejer på kalas! Nova fyller 5 år idag och Meja fyller 1 om två veckor, så idag vankas det fest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback