Design by: Josefin

shoppingdag

Alltid när jag tänkt ha shoppingdag och planerat att faktiskt spendera en del pengar slutar det med att jag kommer hem tomhänt. Idag får detta inte ske! Jag ska möta upp mamma och min syster på stan om ett par timmar för att gå ett litet varv där. Vi ska kika efter något åt bebisen men också åt oss själva på Kappahl där mamma hade nån sorts rabattkupong. Jag måste också bli medlem i deras kundklubb! Handlar inte så jättemycket där själv, men till bebisen finns det ju mycket fint och rabattcheckar kan man aldrig få för många av!
 
I eftermiddag skulle jag gått på kalas i Forssjö, men det blev tyvärr inställt när födelsedagsbarnet blev magsjuk. Stackars lilla Felicia som säkert också såg fram emot ett riktigt toppenkalas! Men det får bli en annan gång istället och jag tänkte då passa på att åka till Norrköping när jag fick en lucka. Så har jag dagen fri imorgon innan Nova och Mejas kalas. I Norrköping ska jag hitta skor till bröllopet! Det är absolut prio. Jag tänker mig några ljusa ballerina i skinn eller mocka. Det ska vara bra kvalité så dom är sköna att ha hela dagen och dom ska funka att ha efter bröllopet också, så alltså inga skor enbart till fest. Kan hända att det blir något sandal-aktigt också. Får se vad jag hittar, men vill som sagt väldigt gärna få det köpet avklarat.
 
Jag ska också kika lite allmänt på mammakläder och äntligen har det kommit lite mer till H&M som faller mig i smaken. Kläderna som funnits i vår har inte varit så roliga tycker jag. Slänger in några bilder på underdelar jag gärna provar idag! Lite tidigt med shorts kanske, men det lär ju vara jäkligt skönt att ha den dagen det behövs!
 
 
 
Blev nåt knas med bilderna, men här har ni två jeansshorts jag gillar iallafall!

Kommentarer
Postat av: Mirabelle Schneider

Letar också efter ett par skōna short till sommaren. Jag bor i Schweiz och dessa två jeans shorts har inte kommit ut ännu på HM. Just nu varvar jag mellan två byxor och när har det varit riktig varm har jag gått med klänningar.
Mitt kommer också ut till september!;)

Svar: Hej, vad kul! :) Här är det långbyxor som gäller, men har också två par jag varvar mellan! Måste verkligen ha lite nytt. Lycka till med allt!
sara skoog

2015-04-25 @ 09:22:02
URL: http://mymirabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback