Design by: Josefin

spraytan i fullspäckat schema

Godmorgon!
 
Det är så jäkla mycket att styra med innan bröllopet. Känner nästan att det är tur att jag inte ska gifta mig själv, även om jag såklart gärna hade velat vara brud också! Det är frissan, smink, naglar osv, och så barnmorskan på det. Plus att vi har årsbokslut på jobbet samt ett och annat möte efter arbetstid och så ska jag gå en kurs i vårt affärssystem. Tur att jag haft vett att skriva upp allt i almanackan i mobilen! Brukar inte ha så mycket för mig, så brukar ha det mesta i huvudet. Förutom att det är många olika grejer, datum och tider har dessutom ett par grejer fått ändrad dag och tid, och utan att skriva upp det hade jag förmodligen tappat det helt. Idag efter jobbet ska jag iallafall på spraytan. Hoppas det blir fint! Tänkte passa på att gå en gång innan bröllopet ifall det inte skulle bli jämnt och fint eller helt enkelt inte passa mig. Får återkomma med en recension! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback