Design by: Josefin

spraytan

Var ju på spraytan igår och det är verkligen ett väldigt snabbt sätt att få känna sig lite brun och fräsch! Jag var hos en kvinna som kör spraytan hemma, men som också gör fransförlängning och lite annat. Fransar ska hon börja göra på salong nästa vecka, men spraytan ska hon fortsätta med hemma. Dock hade hon (och flera andra som håller på med spraytan) haft problem med att färgen inte fäster på alla hudtyper och hon tyckte inte det var så kul då och visste inte om hon skulle fortsätta framöver. Men vi körde på iallafall och sprayade två gånger och direkt så var jag superbrun, men mycket gick bort när jag duschade senare på kvällen. Det ska det göra också, så det var inga konstigheter. Det är så himla svårt att fånga på bild och jag tog bara igår innan jag duschade för sen var det så mörkt. Men idag känner jag mig iallafall fortfarande brun och tycker att det var värt pengarna. Kostade bara 200kr! Jag hoppas färgen sitter i fint åtminstone ett par dagar till. Perfekt när man vill vara brun till ett speciellt tillfälle. Jag testade ju nu för att se om det är värt att spraya inför bröllopet och det tycker jag absolut att det är. 
 
Hon som sprayade mig ska dessutom få in en ny färg nu i dagarna och hon var gullig och erbjöd att jag kunde få testa den gratis för att se om den var något att ha. Så det tackade jag ja till och så har jag förhoppningsvis två olika färger/märken att välja på till bröllopet. Hoppas den nya färgen är ännu bättre än denna!
Slänger in ett par bilder här under. Tänk på att det är innan dusch, som sagt. Så färgen är lite ljusare och linjerna är inte lika skarpa längre.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Tips är att inte duscha på 24 h efter du sprayat så att färgen ska fästa :)

Svar: Det beror nog på vilken färg som används. Med denna kunde jag duscha efter 3h och jag väntade lite längre. En kompis till mig gjorde med en färg där hon "var tvungen" att duscha 8h efter sprayningen, så hon fick gå upp och göra det mitt i natten. Men nästa gång sover jag kanske med färgen.
sara skoog

2015-04-29 @ 09:37:17
Postat av: Kimberly

Vart var du och gjorde spray tanningen? :)

Svar: Hos Erja som har Lilla Salongen. Hon sprayar hemma, men gör fransar och annat på Lugna Rum. Hon finns att hitta som Lilla Salongen på facebook :)
sara skoog

2015-05-27 @ 09:11:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback