Design by: Josefin

bröllop!

Idag är det en alldeles fantastiskt dag! Fjärde juli och äntligen dags för Linnéa och Robins bröllop! Det ska bli så härligt att uppleva dagen tillsammans med dom och mina bästa vänner och mina förväntningar är superhöga!
 
Såå vackert väder, dock ett litet minus för den brutala värmen. Men det går ju inte att göra något åt! Jag var nere på stan förut och köpte nya skor i storlek 40. Brukar ofta kunna ha 38, ibland 39 men nu är mina fötter så varma att jag måste ta en storlek större. Barfota kan man ju inte gärna vara.
 
Får visa er bilder sen på min look för dagen! Kanske blir det idag, men annars imorgon eller någon annan gång. På instagram lär det dyka upp bilder. Bröllopet heter #lochr2015 och där kommer det säkert dyka upp massa bilder att kika på! I början är det såklart ett litet L för Linnéa.
 
Nu är det dags att torka håret och styra upp sig, för klockan 16 blir det bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback