Design by: Josefin

foglossning?

Är ganska säker på att det är någon form av foglossning som börjat i mina ljumskar. Trodde först att jag hade sträckt mig, men läste sen att det var ganska vanligt att foglossning i en lättare form kunde ta sig uttryck som en dragande känsla i ljumsken, och det är precis det jag har. Och det går dessutom inte över. Inatt skulle jag gå upp på toaletten och slängde med benet för att få bort täcket och då kom det helt plötsligt ett hugg i ljumsken eller blygdbenet. Så jäkla ont gjorde det, som ett knivhugg eller något. Sen var det bara borta och jag kände inget mer sen. Var inte likt något annat jag känt. Kanske kan vara nån nerv som klämdes åt eller nåt? Eller kan man få så av foglossning?
 
Hur som helst, jag ska inte klaga. Har det hur bra som helst, men det är intressant att börja känna krämpor som av naturliga skäl kryper sig på i takt med att förlossningen närmar sig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

EXAKT så började min foglossning!! Jag kan fortfarande få ont precis fram om jag gör snabba rörelser. Typ hoppar ur sängen. 😁

Svar: Ja men då är det väl bara att vänja sig då 😁 Skönt att det väntade till vecka 33 ändå ❤️
sara skoog

2015-07-24 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback