Design by: Josefin

grillning

Igår var vi hemma hos Annika och barnen och grillade på kvällen. Vi gjorde grillspett och det är ju verkligen så himla gott! Vi hade kyckling, champinjoner, paprika och aubergine, och separata halloumispett. Till det hade vi färskpotatis, tzatziki och bearnaiesessås. Gött! Skönt att sitta ute också! Känns så himla bra att vi ska flytta och att vi också kommer kunna grilla och sitta ute och äta nästa sommar!
 
Kvällen blev ganska sen eftersom det vankades fotboll. Jag var såååå nervös! Mot slutet mådde jag typ lite illa, haha. Tänk att man kan bli så engagerad! Så jäkla kul att Sverige vann! Det trodde man inte på förhand. Varken innan matchen eller ens innan finalen började. Trodde det fanns risk för portugisisk överkörning, men icke!
 
Full rulle på jobbet så här i månadsskiftet och direkt när jag kommer hem ska jag iväg och fixa naglarna. Verkligen tur eftersom jag dragit bort nästan alla, haha. Har bara tre stycken kvar och dom är superlånga! Iallafall alldeles för långa för mig. Har inte riktigt bestämt hur jag vill ha, men tror det blir något färgglatt iallafall. Vet inte om det är hormoner osv för gelén sitter inte superbra på mina naglar så jag har faktiskt inte tänkt boka någon ny tid. Får fixa naglarna själv och lägga pengarna på något annat istället. Känns bättre att till hösten, när budgeten är lite tajtare, kunna gå på massage eller ansiktsbehandling då och då istället. Gör man typ naglar eller fransar så måste det ju underhållas med jämna mellanrum och just nu känner jag inte att det är värt. Kanske ändrar mig!
 
Annars består kvällen av tacos och mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni flytta? :)

2015-07-02 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback