Design by: Josefin

fortsätt gissa!

Läsarrekord igår tror jag minsann, och det är nog snudd på kommentarsrekord också, men det är ändå vääääldigt många som inte bidragit med någon gissning än. Imponera på mig nu! Det tar bara fem sekunder att skicka iväg en kort kommentar! Kanske är ni ett gäng som funderar fortfarande? Det är så roligt att höra era gissningar och vilken känsla ni har. Hittills leder pojke som ni kanske sett. 
 
Vissa hävdar ju att dom kan gissa med hjälp av ultraljudsbilden. Tror man tittar på huvudformen på nåt vis. Men det kanske främst gäller på tidiga bilder, typ från KUB-test. Men jag har ju inte bjussat på ultaljudsbilden här i bloggen än, så här får ni den serverad!




Kommentarer
Postat av: Ellhå

Helt klart FLICKA. Lik dig vid samma tidpunkt.

Svar: Haha, tack pappa!
sara skoog

2015-06-05 @ 10:43:17
Postat av: Johanna

Alltså. Jag har alltid sett framför mig att ni skulle få en flicka först, så därför säger jag pojke 😁

Svar: Haha, ja så kan man ju också tänka! 😁
sara skoog

2015-06-05 @ 15:44:27
Postat av: Ida

Pojke! ❤️

Svar: Bra gissning 😉
sara skoog

2015-06-22 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback