Design by: Josefin

pojke eller flicka?

Dagen efter vi kommer hem från Grekland, det vill säga nästa tisdag, ska jag och Marcus åka till Norrköping och göra ett extra ultraljud. Skönt att få kika in i magen en gång till och dessutom vill vi gärna veta om vår bebis är en liten pojke eller flicka. På rutinultraljudet syntes det inte, på grund av att bebisen låg lite tokigt och också att den var lite för liten. Var ju bara i vecka 17. 
 
Så därför tänkte jag att det kanske kunde vara på sin plats att ni får gissa bebisens kön! Antingen bara en gissning, eller om ni har någon känsla. Ibland får man ju nån sorts känsla gällande både sin egen och andras bebisar. Kansek skriver ett inlägg om mina tankar om bebisens kön lite senare. Vill ju inte påverka er gissningar! En bit in i sommar får vi ha en ny gissningstävling gällande födeledag, längd och vikt. Vi har redan en sån lapp sitter uppe på jobbet som en kollega har styrt upp. Spännande att se vem som blir närmast!
 
Sååå, skriv gärna en kommentar till det här inlägget om ni tror att det är en pojke eller flicka som ligger i min mage och sprattlar!

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vad svårt! Men tror ändå att det är en liten prinsessa som sprattlar runt i din fina mage! 👸🏼

Svar: Ja, vi får se! :)
sara skoog

2015-06-04 @ 15:30:52
URL: http://tovelundbergs.blogg.se
Postat av: mikaela

min känsla säger att det är en liten pojke! spännande! :D

Svar: Ja, jättespännande! Hoppas allt är bra med dig!
sara skoog

2015-06-04 @ 16:07:14
Postat av: Anonym

Mest tjejer både i släkten Adrelius och släkten Skoog så jag tror på en tjej.

2015-06-04 @ 17:45:17
Postat av: Cilla

Jag tror att det är en liten pojke! 😍

2015-06-04 @ 17:54:49
Postat av: Emelie Lindman

Spontan känsla säger pojke!

Svar: Spännande! :)
sara skoog

2015-06-04 @ 19:57:56
Postat av: JENNY

Jag tror på en liten prins :)

Svar: ❤️
sara skoog

2015-06-04 @ 21:20:49
URL: http://jennysoderlund.blogg.se
Postat av: Annika

En pojke! Men åh, blir ju blödigt att tänka på, blir ju mer på riktigt😊❤️

Svar: Ja verkligen! Och att man ska bestämma namn känns helt sjukt! ❤️
sara skoog

2015-06-04 @ 21:47:39
Postat av: Jenny

Min magkänsla säger en liten prinsessa! 🌸☺️

Svar: Spännande! Vi får se snart!
sara skoog

2015-06-04 @ 21:57:12
URL: http://jennyf.vimedbarn.se
Postat av: Linnéa

Jag tror att det är en liten flicka☺️❤️

Svar: ❤️
sara skoog

2015-06-05 @ 13:09:17
Postat av: Figge

Jag röstar för att det blir en pojke!☺

Svar: Vi får se! :)
sara skoog

2015-06-05 @ 20:35:45
Postat av: Sofie

jag tror stenhårt på en liten kille :)

Svar: Spännande! Vi får se snart! :)
sara skoog

2015-06-06 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback