Design by: Josefin

barnmorskan

Idag blir förhoppningsvis en bra dag! Halvdag på jobbet, för efter lunch ska jag på besök hos min barnmorska Sofia igen. Var ju flera månader sen sist! För första gången ska vi lyssna på bebisens lilla hjärta och det ska bli jätteskönt att höra. Hoppas allt låter fint. Nu när jag känt första sparkarna har det fortsatt med fler gånger, så det där med hjärtat känns inte lika "nervöst och viktigt" som det gjorde för en vecka sen. Missförstå mig rätt, det är såklart superviktigt, men innan jag känt bebisen så var det ännu mer angeläget att få höra att det låter bra. Vi ska också boka in alla resterande rutinbesök. Knäpp känsla att börja planera så långt framåt, men det är ju bara sommaren kvar.
 
Efter besöket ska jag fixa nya naglar inför bröllopet. Har väl inte ens visat dom jag har nu, dom är iallafall röda, lite åt korallhållet och har blivit mycket längre än jag är van vid. Ska nog fila ner ganska mycket och sen lägga nån ljus färg. Har inte bestämt om det blir fransk men någon detalj eller om jag ska ha ljusrosa med glitter. I eftermiddag får vi se vad det blir. Får väl återkomma med bild. 
 
Nu måste jag lägga på ett kol på jobbet. Ska ju som sagt bara jobba halva dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback