Design by: Josefin

bröllopsdagen

Helgen har varit helt fantastisk! Lördagen som innehöll bröllop var rolig, magisk, lagom stressig och alldeles underbar. Det var verkligen en stor ära att få vara med och dela förberedelserna med mina fina svägerskor som var underbart vackra brudar och såklart resten av dagen med brudparen och alla gäster. Det var såklart jättefint i kyrkan (även om jag inte direkt blev sugen på att gifta mig i kyrkan med präst) och Marcus äldsta syster Mia sjöng så himla fint när vi gick in i kyrkan och sen två låtar till. Jag höll mig från att gråta typ hela dagen, ända fram till kvällen då jag höll tal. Är jättenöjd med talet, även om jag blev väldigt nervös och gråtig när jag började prata. För övrigt var maten och tårtan väldigt god, talen och stämningen bra och sällskapet såklart fantastiskt. Det verkar som brudparen är väldigt nöjda med sin stora dag, och det är såklart det viktigaste, och som sagt är jag så glad och stolt att jag fick vara en del av den. 
  


 

Kommentarer
Postat av: Tove

❤️❤️

Svar: ❤️
sara skoog

2015-05-26 @ 08:53:46
URL: http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback