Design by: Josefin

bröllopsupdate

Känns som bröllop och graviditet är det enda som ältas här, men ni vet ju hur det är när man är så uppe i någonting. Det är liksom det enda som rör sig i huvudet. I förrgår var jag hos bästa Linnéa och provade min klänning som hon sytt upp och fixat till. Hon har varit superduktig och också gjort om axelbanden så dom passar både mig och klänningen mycket bättre. Ikväll ska jag dit igen och då ska hon mäta så att axelbanden sys med precis rätt längd och sen får jag ta med mig klänningen hem! Jag är verkligen jättenöjd med den och det ska bli så kul att vara tärna på lördag!
 
Igår var jag förbi hemma hos Maria och fick ögonbrynen fixade och så fick jag ligga och bara ha det skönt medan hon tog bort allt smink, peelade och la en ansiktsmask. Så skönt och välbehövligt var det att bara få ligga och låta någon pyssla om en! 
 
När jag kommer hem från jobbet idag måste jag också kila ner till Lindex och hämta ett paket jag fått med bland annat gravidstrumpbyxor jag ska ha på lördag. Ber till högre makter att dom passar, annars får jag snabbt hitta på någon annan bra lösning. Men det ska nog bli bra. 
 
Övrig update är att vi håller på och försöker sälja vår bil. Om ni känner någon som är intresserad av en fin och bränslesnål Volkswagen Golf från 2011 så får ni gärna höra av er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback