Design by: Josefin

dagens planer

Har vaknat och kan inte somna om. Varför vakna klockan 7 en ledig söndag? Var tvungen att kissa och sen var det väl kört. Passar på att skriva en liten rad här medan resten sover. Är i Vingåker och sover över, vi grillade med Marcus föräldrar igår. Idag tänkte vi åka till Örebro och uträtta några ärenden så det passade extra bra att sova kvar. Ska till exempel köpa gardinstänger, ny golfhandske (inte mitt ärende...) och så ska jag titta efter shorts igen.

Igår köpte Marcus kläder till bröllopet på Factory Outlet. SÅ fint blev det! Bilder får väl komma efter den stora dagen. Jag har ju redan klänning, vilket är tur för det är bara två veckor kvar! Min fina Linnéa ska bara hjälpa mig sy upp den och fixa axelbanden. Kanske måste försöka hinna det den här veckan. En kortvecka för övrigt, skönt! Imorgon har vi dock möte på jobbet, så då blir det lite övertid, men på tisdag ska jag till barnmorskan. Så tisdag innebär halvdag. Onsdag är vanlig dag, men dag före röd dag så då blir det nog inte full dag heller. Sen ledigt torsdag och fredag! Såna veckor är inte dumma. 

Nu börjar jag bli hungrig också. Inte konstigt att jag inte somnar om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback