Design by: Josefin

grillning och nattgäster

Inatt fick vi två små gäster som övernattade. Nova och Neo som är kusiner och Marcus syskonbarn. Först var vi med Annika, Robert och Meja nere vid Luvsjön och grillade med min lillebror som var själv hemma. Sen följde dom stora barnen med hem till oss för lite mys och övernattning. 6.20 imorse tyckte dom att det var dags att vakna och kom in och hoppade på oss i sängen. Vi hade blåst upp vår stora luftmadrass som dom sov på i vardagsrummet. Tyckte det var lite väl trångt att sova med en fyra- och en femåring i vår 1,60-säng! För en timme sen tog Marcus med sig Neo för att åka till Vingåker och spela golf. Jag och Nova gjorde oss iordning och gick ut och leta upp en lekpark. Jag ska strax gå ner på stan och lämna henne hos Annika och Meja för dom ska på syskonsång. Då kilar jag hem igen och tar en dusch, för kl 11 ska jag på spraytan igen! Ska ju testa en ny färg. Hoppas den är bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback