Design by: Josefin

kreta

Om ungefär en månad, den 8 juni, ska jag och Marcus åka till Kreta med hans systrar med familj. Det ska bli så himla skönt att komma iväg! Fasar lite för värmen, men så länge det går att bada så ska det nog gå bra. Kommer att vara i vecka 27 då, och det är ju inte så många veckor kvar, så hoppas magen inte blivit alltför stor redan då. Men det är ju fortfarande det där med sommarkläder. Kan förmodligen inte ha nåt par av mina shorts, så hittar jag inget så får det väl bli klänningar för hela slanten. Det går nog bra det med! Jag och Marcus tänkte åka till Örebro på söndag, kanske kan titta om H&M fått in några shorts då. När jag var i Norrköping sist var det ju dåligt med den varan. Tycker det känns så dumt att beställa från nätet när jag måste prova olika storlekar. Först betala frakt och sen betala för att returnera det som inte passar. Aja, det kanske är det enda alternativet som gäller ifall jag inte får tag i några i nån butik.
 
Det här innebär också att jag kommer ta tidigt semester i år, veckan vi åker till Grekland och midsommarveckan (då det också händer något spännande!). Alltså ska jag inte kombinera min semester med att gå på föräldraledighet som många andra som föder tidigt på hösten. Jag kände att jag verkligen ville försöka få till en utlandsresa innan bebisen kommer och då fick det lov att bli tidigt. Kommer sen jobba till så tätt inpå förlossningen som möjligt om inga komplikationer uppstår så jag får bli sjukskriven. Men det hoppas jag såklart att jag slipper. Mitt jobb är ju inte tungt på något vis, så det ska nog inte behöva vara några problem. Är det någon som läser här som haft en problemfri graviditet och jobbat väldigt tätt inpå förlossningen?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Absolut, till dagen innan förlossningen men det vet du ju redan och Ja jag vet att det är andra tider nu😜

Svar: Ja precis, kanske önskade någon annans opinion 😁❤️
sara skoog

2015-05-06 @ 19:59:55
Postat av: JENNY

Det vet du säkert, men jag gick över em vecka med Tuva och jobbade tils dagen innan hon kom :) gick jättebra!

Svar: Ja, det kommer jag ihåg! Bra jobbat med ett sån jobb också! Stor kram!
sara skoog

2015-05-07 @ 08:17:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback