Design by: Josefin

lyx inför bröllopet

Bröllopsveckan är här och det innebär ju ganska späckat schema. Kul men mycket att hålla reda på. Imorgon ska jag till min gamla kollega och hudterapeut Maria och fixa ögonbrynen. Fick en liten snilleblixt och frågade om hon har några produkter hemma (just nu jobbar hon inte på salong) så vi kunde köra nån form av ansiktsbehandling på samma gång, och det gick bra! Så himla skönt. Var inte direkt nyss jag var på nåt sånt, och då passar det ju bra såhär innan bröllopet när jag ändå fräschar till massa annat. Naglarna är ju redan fixade som ni fått se, frissan fick sig ett besök och på torsdag ska jag på spraytan igen! Lyxigt med massa sånt här på kort tid tycker jag. Och på lördag ska jag både bli sminkad och få håret fixat. Ska också bli jättekul! Och givetvis himla värt. Kanske är första och ända gången jag får äran att vara brudtärna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback