Design by: Josefin

mot en kall fin blond färg

Idag har jag varit och färgat håret hos Ida på Självfallet. Vi är inte riktigt vid resultatet vi vill ha än, men är på väg iallafall! Tanken är väl att jag ska vara ganska ljus som jag gillar men att färgen ska vara slingad och kall. Det kalla är det viktigaste. Trivs inte alls om det är för guldigt. Nu ska jag vänja mig lite, ha detta över bröllopet och sen ska jag dit i början av juli igen. Blir nog bra! Men det är ju mörkare än jag haft på länge så det är ju lite ovant. Men utomhus ser det ju väldigt tjusigt ut som ni ser nedan :)




Kommentarer
Postat av: Tove

Gilla gilla gilla!

Svar: 😘
sara skoog

2015-05-07 @ 22:15:29
URL: http://tovelundbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback