Design by: Josefin

väntan

Inatt kommer Marcus äntligen hem från Italien! Hade visserligen inte hunnit träffa honom i helgen ändå, men har varit så trött att det hade varit väldigt skönt att ha någon som bara tagit hand om mig när jag väl varit hemma. Eller lagat lite mat kanske. Ikväll tog jag mig iallafall i kragen och gjorde pasta med köttfärssås så vi båda har matlåda till imorgon. 

Igår var jag förresten och hämta sängen till vår bebis! Den är SÅ fin! Längtar till vi ska bädda iordning den. Så länge får den stå där med bara madrass och vänta. 


Den ska inte stå där vid väggen sen, utan bredvid vår säng med ena sidan nerflyttad så att den går ihop med vår madrass. Har tänkt köpa ett babynest till den också, men väntar nog med det till vi vet vad det är för sorts krabat där inne i magen. Pojke eller flicka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback