Design by: Josefin

vecka 24

Går in i vecka 24 idag. Som jag sagt tidigare går tiden väldigt fort nu, och många roliga grejer i kalendern framöver gör ju att veckorna bara springer iväg. Snart är maj över och bara sommarmånaderna återstår och det kommer förhoppningsvis innebära en härlig tid! Om precis en vecka ska vi gå på föräldrautbildningen för första gången. Ni som varit på sån, ni kan väl skriva en liten rad om vad man kan vänta sig av det! Ska bli kul att få ansikten på några andra som också ska bli föräldrar för första gången. 
 
Bjuder såklart på en bild från idag, första dagen i vecka 24. Senaste veckorna har magen verkligen kommit ordentligt. Och samma är det med sparkarna. Allt känns inte på utsidan, men nu känner jag iallafall bebisen varje dag och det har jag inte gjort så länge. Det mesta är som lösa små buffar. Kanske knackar den lite försiktigt istället för att sparka? :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Fridh

Hej. Kul o läsa på din blogg :) Kom på en sak...vi ligger nästan exakt lika, när jag väntade Odin. Kolla in min blogg, maj 2009. Gick in och läste nyss och såg en magbild v 25 den 25 maj. Hihi. Ha de gott. Vi ses. Kram

Svar: Jaha, vad kul! Ska gå in och kika! :) kram!
sara skoog

2015-05-19 @ 17:05:53
URL: http://jagplusen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback