Design by: Josefin

baby shower

Idag blev jag så himla glad och överraskad när mina vänner med svägerskan Annika i spetsen hade styrt en baby shower för både mig och Anki! Blev hemlurad till Annika för att Nova ville bjuda på fika, och fika blev det, men dessutom ihop med nästan alla mina finaste vänner. Vi kompisar har bestämt sen innan att vi inte ska fixa åt varandra, men när tillfälle ges på annat vis vill man såklart vara med ändå. Jag har aldrig ens varit på en baby shower förut. Jag skulle gått på Emmys i vintras men då var jag magsjuk så det blev inte av.

Det var så fint fixat med vimplar, serpentiner och servetter i både blått och rosa, eftersom det ser ut som att jag ska få en pojke och Anki en flicka. Vi fikade, gissade blöjinnehåll (jag hade morotspuré i en och det var så jäkla äckligt!), gissade vilka dagar bebisarna kommer på samt längd och vikt, gissade hur stora våra magar är och fick fina presenter. Jag blev såå glad för allt jag fick! Alla hade varit så generösa och gjort så fint! Det känns verkligen som vi är redo för bebisleverans nu. Om det ändå vore så väl att det bara levererades till dörren...

Delar med mig av en liten översikt av bebisens fina presenter och så kanske jag kan ge er en närmre titt senare. Har lämnat allt i bilen eftersom vi har visning på måndag och jag vet inte riktigt var jag ska kunna stoppa undan alla fina saker tills dess. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback