Design by: Josefin

vecka 35

Sex veckor kvar. Eller max 8 veckor kvar, kanske man ska säga. Kan ju bli när som helst från nu och 8 veckor framåt. Tänk om vi får en augustibebis! Det här är sista veckan jag jobbar hela veckan. Jag ska vara ledig nästa onsdag, och beroende på hur jag mår kommer jag därefter vara ledig minst en dag i veckan. Förmodligen blir det bara en dag i veckan augusti ut och sen i september blir det nog minst två dagar i veckan hemma. Men det beror som sagt på hur jag mår. Har ju varit väldigt nöjd med graviditeten hittills, och är väl i och för sig nöjd fortfarande men senaste dagarna har jag verkligen börjat känna mig riktigt gravid. Som jag skrev förra veckan har ju magen växt på sig och det börjar verkligen kännas. Det känns mycket i ljumskarna och trycket neråt fortsätter. Samtidigt blir jag osmidigare och osmidigare så jag har svårt att ligga skönt och är vaken flera gånger varje natt. Det blir man ju sliten av. Det går ändå bra att jobba tycker jag. Det är egentligen mest att jag blir trött efter en hel arbetsdag. Därför är det ju skönt att kunna sluta lite tidigare vissa dagar! Igår jobbade jag dock hela dagen för första gången på ett tag och sen var vi nere på stan och kikade på KK-joggen hela kvällen. Vid 20.30 kom vi hem och då var jag riktigt trött men jag hade heller inte räknat med något annat. Skönt iallfall att det var så fint väder!
 
Förresten har vår nya bil kommit! Den är levererad till Skobes men inte klar för oss att hämta än då dragkrok ska monteras bland annat. Oss gör det inte så mycket eftersom vi inte sålt vår gamla bil än. Det går lite trögt! Det är många som hört av sig, och flera som sagt att dom vill komma och provköra men sen inte gör det. Hoppas vi kan bli av med den snart iallafall. Den borde inte vara så svårsåld tycker man. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback