Design by: Josefin

lite av varje

Sitter just nu och jobbar lite hemifrån. Har inte så många arbetsuppgifter som passar att göra hemma, men det här är en sammanställning jag kan göra från var som helst bara jag har underlaget med mig, och det tog jag med mig igår. Skönt att kunna vara hemma med sovmorgon och ta det lugnt men ändå göra ett par arbetstimmar. Pengar kommer man ju inte gödsla med närmsta tiden. 
 
Idag är dessutom dagen som vår bebis skulle komma enligt sista mens. 9/9 är ju ett lätt datum, men det ser ut som det får bli en annan födelsedag. 
 
För er som följer mig på instagram så är det ingen nyhet, men igår blev Marcus morbror till en finfin liten tjej! Anki och Jocke fick äntligen träffa sin bebis och jag hoppas att vi också får träffa henne snart! Vår lilla kusin! Pratade lite med den lilla familjen på facetime förut och lilltjejen låg hos Anki och sov så sött. Hoppas dom får åka hem från BB och boa in sig hemma snart. 
 
Aja, jag ska väl fortsätta jobba på här tills Marcus kommer hem från jobbet. Då ska vi åka hem till våra andra små kusiner Nova och Meja och busa en stund.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback