Design by: Josefin

sista arbetsdagen

Sista dagen på jobbet idag. Vill gärna föda snart, men ska bli skönt att förhoppningsvis få vara hemma och vila ordentligt några dagar innan det drar igång. Ångrar dock inte att jag jobbat såhär länge. Det ska möjligen vara om det verkar komma igång idag och jag känner att jag inte riktigt är utvilad och mentalt förberedd, men än så länge inget som tyder på det. 
 
Ikväll ska vi äta hos Marcus föräldrar och jag hoppas få smita en liten sväng över gatan och kika på Saga, vår lilla kusin, som fått komma hem från sjukhuset. Har fixat en liten present som jag hoppas både hon och hennes föräldrar ska tycka om. Lilla tjejen! Hon vägde knappt 2500g när hon föddes och är säkert pytteliten! Undrar hur stor vår pojke kommer vara när han kommer ut. Spännande att inte veta. Hoppas på en lagom storlek. Han låg på normalkurvan när vi var på ultraljud sist, och det var i vecka 28. Det finns ju några veckor han kan ha växt till sig på. Och så beror det ju lite på om jag får gå mycket över tiden eller inte. Sista veckorna lägger bebisarna ju bara på sig massa vikt. Så så länge han inte väger för lite nu tycker jag inte han behöver växa på sig så mycket mer. Men som sagt, det visar sig!
 
Nu ska jag jobba undan här så min vikarie inte kommer till ett fullt skrivbord på måndag. Vikarien är min syster och hon har fått jobba ikapp lite grann tidigare så hela världen är det väl inte. Men lite snäll kan man ju försöka vara, hehe. 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellhå

...och chefen är nöjd?

Svar: Har inte hört något annat :)
sara skoog

2015-09-11 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback