Design by: Josefin

tillbaka på jobbet

Idag är jag tillbaka på jobbet efter att ha varit ledig sen i onsdags. Nästan en hel vecka, med andra ord. Det har varit väldigt skönt att kunna sova ut, hinna med ärenden och bara ta dagen som den kommer. Men som jag sagt förut vill jag ju gärna jobba, åtminstone lite grann. Framöver kommer vi förmodligen börja lite senare om dagarna, så att jag får chansen att sova ett okej antal timmar även om jag somnar sent. Det blir inte hållbart att somna framåt ett på natten och sen gå upp kvart i sex. Så dom flesta dagar kommer vi åka hemifrån 8 istället för halv 7, vilket är en stor psykologisk skillnad om inte annat. Så med hjälp av detta kommer jag jobba tre dagar i veckan och vara ledig två. Tror det blir bra! Imorgon är veckans andra lediga dag och då ska jag både på fotmassage och till frisören. Lyxigt! 
 
Igår hade vi förresten visning på vår lägenhet och det verkar som det var flera som var intresserade så vi hoppas det kommer in nåt eller flera bud under dagen. Vi hade dessutom möte med Pär på Sjötorp angående vårt nya boende där vi gjorde lite tillval i materialen. Det är också bestämt att inflytt kommer ske en månad senare än det tidigare var sagt, men det spelar egentligen inte oss någon roll bara vi vet när det blir. Så flytten blir i mitten på januari. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback