Design by: Josefin

another hero, another mindless crime

Skönaste bilturen hem från skolan idag. Jag och Åsa lekte Queen och det var så fruktansvärt roligt. Jag älskar Bohemian Rhapsody över allt på jorden och jag tror att även Åsa har liknande tankar. Love it! Annars ligger Who wants to live forever?, I want to break free och Hammer to fall högt upp på listan. Gaaaaah, ge mig! Om man skulle ta och leta reda på Queen live från Wembley i röran kanske? Det blir inte lätt. Men det kan vara värt att leta ett tag. :)

Ikväll ser det ut att kunna bli en gnutta ishockey med Flisan. Har ju ändå inget bättre för mig. Iallfall inget som är värt att prioritera. Eller? Äh, vi får se hur det blir. Det är ju många timmar kvar. Varför lägger man en hockeymatch lagom till läggdags? Det ska undersökas.

Två saker på listan är, i princip, avklarade nu. Dock bidrar det till att man slappnar av när man egentligen borde börja fundera på sina muntliga nationella framställning i Svenska B. Men nejdå, det tar jag tag i senare. Imorgon kanske? Jag älskar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback