Design by: Josefin

destination unknown

Måndagar ÄR jobbiga. Idag höll hela min grupp på att somna när vi gjorde låtar på datorn. Helt sanslöst. Det blir ju dessutom inte bättre av att vi börjar 8.25 och går till 15.45. Sånt borde vara förbjudet. Imorgon är det dock andra bullar som gäller. Då är det nationellt prov i Svenska B, i princip hela dagen. Från 8.25 till 13.55. Tacka fan för att man får gå hem sen! Jag och Åsa planerar att köpa färska smörgåsar att ta med oss till aulan. Sultans ftw.

För övrigt är det återigen dags för boxning imorgon. Hej träningsvärk resten av veckan!

Läs annars klassbloggen angående vissa smådetaljer angående fredagens klassfest. Jag hade fruktansvärt kul. En repris är inplanerad 14 december! Hoppas verkligen det blir av och att lika många tar sig i kragen och kommer. Tror faktiskt alla fick mersmak.

Nej, om jag skulle ta tag i mig själv och börja med EU-uppgiften vi fått i Internationell ekonomi? Den ska ju faktiskt lämnas in i övermorgon. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback