Design by: Josefin

dry the tears and look somewhere above him

Helgen har haft både uppgångar och nedgångar. Man skulle väl kunna säga att, i princip, hela fredagen var en enda stor uppgång. Gud så roligt jag hade! Jag och Åsa hade skoj som vanligt, och ännu bättre blev det givetvis av ovanligt och spännande sällskap. Sam åkte äntligen ut ur Idol, vilket också var positivt. Enda minuset med kvällen var väl kanske att det regnade hela tiden. Men vi hårdingar tog ändå en promenad ner mot stan. Dessutom älskar vi Jenny för att hon kom på att hon hade paraply i väskan ungefär 3 timmar för sent. Men vad gjorde det en kväll som denna?

Annars har helgen mest bestått av flytt. Vi börjar väl få hyffsad ordning nu. Jag väntar mest på soffan. Nu ser vardagsrummet, eller vad man ska kalla det, mest ut som en både bättre och sämre variant av det vi hade förut. Och det gillar jag inte. I övrigt står det mest kartonger på vissa ställen och mitt rum är lite smått kaos. Men vad gör det om hundra år?

"I thought you knew"
well, now I do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback