Design by: Josefin

i'd give up forever to touch you

Vad är det som har hänt? Vaknade imorse och insåg att; nejfan, jag mår inte alls bra. Så det blev att ligga kvar i sängen. Efter tre timmars ytterligare sömn kan jag bara konstatera att jag fortfarade inte mår bra. Rädda mig någon?!

Om en timme ska jag iallafall bege mig till skolan, eftersom jag anser att det är nödvändigt för att kirra godkänt på kommande veckas matteprov. Fan alltså. Men nu ska jag sätta mig och skriva det där PM:et inför muntliga nationella i svenska. En sak mindre att göra i helgen. Men det innebär inte, under några omständigheter, någon frihet. Nejdå, spanskaprovet och filosofiredovsningen gör sitt bästa för att plåga mig så mycket som möjligt. Visstja, hörde jag matteprov också? Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback