Design by: Josefin

only the good die young

Det känns så förbannat bra att ha full kontroll över samtliga situationer! För det har jag för tillfället. Med allt detta skolarbete gäller det bara att ta en sak i taget så kommer allt gå hur bra som helst. Det är ju bara det att jag är så sjukligt ostrukturerad. Dom närmsta veckorna kan det kanske vara läge att försöka ändra på det. Och känner jag att jag inte hinner så är det bara att prioritera. Det är ju inte så himla svårt.

Vad gäller den övriga tillvaron har jag också kontroll. Nu låter jag som värsta hemska människan som ständigt måste ha kontroll. Så är inte fallet. Fast i och för sig, vem vill inte ha kontroll? Grejen är den att alla inte kan ta den. Och framför allt gäller denna kontroll bara mig själv. Känner att det vore bra om jag åtminstone hade koll på mig själv. Och fan, det har jag den här gången.

Skolan väntar. Jobba tills vi dör på marknadsföringen, jaa. Återse Järngänget också, jaaa! Dessutom väntar ett Svenskaprov. Men inte är jag ledsen för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback