Design by: Josefin

show me heaven

Just idag hatar jag skolan mer än någon annan dag. Just idag känns det extra jobbigt att förvänta sig höga beyg. Och allra jobbigast är det att jag vet att jag får högt betyg på varenda grej jag tar mig för, om jag verkligen tar mig för det ordentligt. För så himla märkvärdigt är det faktiskt inte. Men det är just motivationen som sviktar. Den stora frågan är varför allt måste komma på en gång? Och varför känns varenda grej som ska göras den här veckan som ett beytgsavgörande? Och jag vet ju att jag kommer ångra mig om jag inte gör det här ordentligt. Så varför har just jag fötts totalt utan självdiciplin. I mitt nästa liv ska jag bli en riktig tokpluggare. Då skulle allt bli så mycket lättare då. Men i det här livet passar det inte in. Jag får nöja mig med något halvdant istället. Jag älskar att vara VG+. Not.

Någon som har lust att motivera mig lite? Jag skulle bli otroligt tacksam. Eller fan, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback