Design by: Josefin

tell me what to do know

Tid att blogga har inte funnits dom senaste dagarna, men inte är jag ledsen för det. Söndagen var perfekt, förutom lite för tidig uppgång samt lite småstressigt när vi skulle åka från IKEA. Men det är sånt som händer. Poängen med dagen var ett besök på Göta Lejon för att se Sound of Music. Det var kanoners och dom sjöng jättefint och allt var jättebra. :) Precis som det var meningen, antar jag. Dessutom fick vi god mat efteråt, och sånt uppskattar jag alltid. Äh, det är ju tråkigt att blogga om sånt som hände för flera dagar sen.

Idag var det första matcherna i skol-sm för både grabbarna och tjejerna, och båda vann. Great. Dock hände det en olycka som var väldigt läskig. Men vi hoppas att Arvid snart är på benen igen.

Alltså, ibland blir jag så trött på mig själv. Är verkligen expert på att oroa sig för vad alla andra ska tycka. Kan jag inte bara ge fan i det och ge saker en chans? Nej, för jag är en nolla.

Tjaa.

PS. Ping Pong Song - Rebekah Warren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback