Design by: Josefin

trying to catch the moon

Ibland planeras det som aldrig förr, och ibland är planeringen obefintligt. Morgondagens planering är odiskuterad och långt ifrån spikad och klar. Men är det inte därför jag älskar my gang? Man vet aldrig riktigt vad som händer. Imorgon är vi på plats alla fem och då återstår det att se ifall det blir Idolmys och matlagning? Hope so. Även om jag väldans gärna skulle moffa i mig en hel familjepizza själv. Eller, vad menade jag med det? Det skulle jag ju inte orka. Och ingen pizza i världen slår umgänge med favoriter. Får helt enkelt se vilken planering som segrar.

Fick även reda på att jag förväntas agera fyllechaffis under lördagkvällen/natten. Men det får väl accepteras. Lite pengar är aldrig fel.
Söndagen innebär Sound of Music på Göta Lejon med mamma, pappa och Malin. Det har jag faktiskt rätt så höga förväntningar på. Inte minst eftersom jag förväntar mig god mat efter föreställningen. Mitt liv kretsar kring mat. Om jag skulle ta och förändra det och gå ner 7-8 kilo kanske? Det vore verkligen på sin plats. Hej hälsosamma livet!

Kommentarer
Postat av: cilla

Puss, jag kan lätt kolla på Idol

2007-11-16 @ 10:12:55
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback