Design by: Josefin

who's gonna take my place?

Godmorgon och allt det där. TGIF! Mest för att vi börjar 11.30 och det är min absoluta favoritbörjatid på hela veckan. Dessutom ska vi ha marknadsföring och då har man ingen aning om vilka totalt obegripliga kommentarer man kan få höra. Och så var det ekonomi också. Börja på något nytt kanske? Tyvärr avslutas dagen med Matte C. Den kursen förpestar mitt sista år på gymnasiet. Sorgligt men så fruktansvärt sant.

Jaja, TGIF (igen). Gospeltema på Idol. Kan säkert bli trevligt. Återstår bara att se vilket sällskap som erbjuds.

Nej, nu ska jag göra mig iordning och kanske få något i magen. Hamburgare i skolan? Vet inte om jag är så förtjust faktiskt. Men vafan. Nej, nu börjar det här bli totalt meningslöst. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback