Design by: Josefin

you are the music in me

Fuck också, menade såklart de 3 K:na. Så går det när man inte är uppmärksam. 

Idag har internet anlänt, och ingen är gladare än jag. Äntligen kan mitt liv som msn-nörd börja igen. Annars verkar det helt tomt i hjärnan på grejer att blogga om. Dagen har mest bestått av tv-tittande, eftersom jag blev hemma från skolan idag. Inte bra. 

Imorgon är det dags för en mycket efterlängtad klassfest. Inte en dag för sent. Järngänget (där samtliga kirrade mvg på både religion och filosofiprovet!) gör sig iordning hos Åsa. Sällskap i världsklass är det man vill ha varje dag. Hörde jag tequila?! Äntligen har tjatet givit resultat. Haha!

FIH! Varför går det inte att hitta Johan Glans första säsongen på Stockholm Live på Youtube? Vem tror någon att den är som har tagit bort detta? Det är typ det roligaste som existerar. Jag och Cilla får helt enkelt göra slag i saken och härma honom hela kvällen imorgon. Det är det enda rätta. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: cilla

Tequila ftw!

2007-11-08 @ 15:58:24
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback