Design by: Josefin

you make me run

Jag valde att tillbringa större delen av dagen nere i Duveholmshallen för att titta på fotboll. vissa av smågrabbarna är helt sanslösa! Det är riktigt underhållande faktiskt. Lyckades dessutom hitta den kortaste och minsta killen jag nånsin sett. Vet inte hur gammal han är, men han lirade iallafall med ett av Brommapojkarnas lag i P96. Kärlek till honom. Synd att jag nog inte kommer hinna se någon fotboll alls nästa helg. Då blir det ju Bodaborg med laget på lördagen och musikal i huvudstaden på söndagen. Men inte är jag ledsen för det. Ska bli riktigt roligt faktiskt.

Imorgon återförenas jag med mitt Järngäng igen. Hoppas att alla befinner sig på plats i skolan. Det blir så mycket roligare då. Vi är oslagbara.

"Naaaej, det var inte det jag skulle göra..."
Cilla, kärlek.


Kommentarer
Postat av: cilla

Jag tänkte, "Nej fan heller, jag kan inte vara tjock och rosa!"

2007-11-13 @ 07:30:07
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback