Design by: Josefin

you've got my attention

Gårdagen bjöd ju på både det ena och det tredje. Hemma hos Åsa var det nostalgi till tusen. Jag älskade sällskapet, och sällskapet älskade mig för den utomordentliga 2001-skivan jag lyckats åstadkomma. Vi försökte dessutom titta på Idol lite halv-seriöst, men det funkade inge vidare. Är man 11 tjejer så blir det en himla massa kackel, så vi hörde egentligen ingenting. Men när man tänker efter så gör det ju ingenting. Största frågan är mest varför Daniel åkte ut? Och ärligt talat så vet jag inte om jag ens bryr mig. Haha. Han kommer bli känd ändå. Everybody loves Daniel. Sådäså. Några avslöjanden hann vi också med. Och responsen blev tusen gånger bättre än jag förväntade mig. Tack för att jag har dom underbaraste vännerna man kan ha. :) Och det gäller samtliga, inte bara dom som var delaktiga i gårdagen.

Sedan bar det av mot stan där vi skyndade oss som satan för att inte missa Happy Hour. Och det gjorde vi ju inte heller. Eller var det det vi gjorde? Vi fick iallafall betala fullt pris på allt vi köpte. Haha. Förutom jag och Frida som köpte cider fem över 12. Vi bad och bad till den kvinnliga bartendern och förklarade att vi faktiskt inte hade råd att betala fullt pris. Haha. Hon sa att det inte gick, men när vi väl fick kvittot så hade hon dragit Happy Hour-pris iallafall. All kärlek åt henne. Jag skrev min namnteckning på kvittot, tillade Frida och ett stort hjärta. Haha. Sen var Friqan min för kvällen. Tack älskling, det var underbart roligt.

Cilla, min prilla, hoppas läger är under kontroll. Vågar inte ringa nu, så jag tar det senare. Men du får gärna ringa om du ser det här. Älskar dig.

Dessutom hade jag en rätt så trevlig fortsättning på kvällen. Eller ja, beror väl på hur man ser det. Kunde varit hemma vid halv 2. Anlände istället halv 4, efter trevlig snack med exempelvis Pinnen, Danne och Fia. Det var nice. Och ändå inte. Haha. Äh, jag vet inte.

Nu blir det käk, sen träning. Jag är verkligen på topp. Kvällen?

Kommentarer
Postat av: cilla

Läget är under kontroll! :) Älskar dig också

2007-11-25 @ 12:20:56
URL: http://camh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback