Design by: Josefin

i'm trying to get back

Jag har faktiskt lyckats komma ihåg att ringa till Coop idag. Okej, jag kom inte ihåg det helt själv. Mamma påminde mig, så jag kunde helt enkelt inte skita i det. Det var dock lite krångligare än vad den där Magnus framställde det. Jag skulle bara ringa till växeln och be att få prata med någon butiksansvarig för nya butiken. Men det tog typ 10 minuter för växeltjejen att leta fram det där numret, som tydligen inte fanns i deras dator. Knäppt. Meen, till slut hamnade jag rätt. Och på onsdag 13.00 blir det intervju. Jag tvivlar faktiskt inte på att det kommer gå bra. Jag vet bara inte riktigt vad det är för typ av tjänst jag är ute efter. Det får lösa sig. Får väl se vad dom har att erbjuda.
Usch, jag utgår från att jag kommer få jobb. Inte bra, Sara. Okej, man ska väl vara självsäker för att komma nånvart. Jag tror på att jag är tillräckligt bra för att få ett jobb på nya Coop Extra i Katrineholm. Haha. Det borde vara en bit på vägen iallafall.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mjaaa. :b Har pratat med rätt många som jag sagt att jag ska bjuda måste jag erkänna! Men nu är du officiellt bjuden och det är huvudsaken! :D

2008-09-15 @ 21:36:01
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback