Design by: Josefin

keep it together

Är det bara jag som nu efter studenten har kommit in i mönstret att vara ensam hemma på dagarna? Alla dagar jag jobbar börjar jag 15 eller 16, vilket innebär att jag alltid vaknar själv, måste äta själv och underhålla mig själv. Det kanske är dags att skaffa ett umgänge? Idag är jag dock heeelt ledig och ska busa med Marcus efter skolan.

Personalfesten i lördags var gryyym. Flisan + ett antal andra var ständigt vid min sida och jag kunde inte haft det bättre. Vi sjöng, dansade och tjoade hela kvällen. Tacktack, helt enkelt.

Jag tror jag har bestämt vad jag ska köpa för jacka. Måste bara undersöka om den finns kvar på inköpsstället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback