Design by: Josefin

keep looking forward

Idag är det min lillasysters födelsedag. Det innebär att jag nu ska ner på stan och köpa tårta, och även inhandla present eftersom jag hittills inte hittat något som duger. Jag har ett par idéer så vi får väl se vad jag kommer hem med. Dagarna som gått har innehållit en hel del shopping. I tisdags åkte jag och Marcus till Stockholm, något som jag faktiskt behövde. Jag köpte dock inte så himla mycket. Men ett par stövlar lyckades jag åstadkomma iallafall. Det var väl egentligen värt hela resan. Igår var vi med mamma och Malin i Norrköping och då lyckades jag köpa ett par höstskor till, så nu känner jag mig faktiskt med i matchen.

Jag drömmer jätteskumma drömmar. Det gör mig lite orolig. Även om jag vet att det inte är på riktigt.

Nu blir det stan iallafall. Ikväll ska jag jobba. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback