Design by: Josefin

love me anyway

Det här var nog typ världens längsta blogguppehåll från min sida. Jag har faktiskt en liten anledning och det är att datorn befann sig på reparation och sen åkte jag till Kreta. Lite mer information om detta och givetvis bilder kommer senare. Ska väl lägga upp bilder på Facebook också, antar jag. Men allra först måste jag lägga in dom på datorn, och det vet jag inte när jag orkar.

Nu i eftermiddag ska jag jobba och ikväll är jag bjuden till min älskade Felicia som firar sin 18:e födelsedag idag. Grattis vännen! Det ska bli riktigt trevligt, för jag har hört ryktas om gryyymt sällskap.
Imorgon blir det jobba igen, ingen vila här inte. Och imorgonkväll är det partytime för Boe som fyllde 18 år innan jag åkte till Grekland. Det ser ut att bli en mycket bra helg, med andra ord.

Nu ska jag läsa lite bloggar. Ligger lite efter kan man väl säga. Sen blir det nog stan för min del.

Kommentarer
Postat av: Tilda

hehe ja det gör jag :) allt bra? puss

2008-09-05 @ 17:12:08
URL: http://tildaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback