Design by: Josefin

no air

Det var ju det där med att bli en flitig bloggare. Det verkar väl som att det går lite halvbra. Milt uttryckt. Därför tänkte jag ta det här tillfället i akt att lägga in ett par bilder från vår fina Kreta-resa. (Fler bilder finns på Faccebook.) Jag ska dessutom tala om för alla ovetandes att jag börjar jobba på Kvantum på tisdag, vilket nog blir skoj. Var där i dag och fick kläder och lite allmän information. Jag ska faktiskt dit redan på måndag för att börja upplärningen i förbutiken. 07.15 är ju en fantastiskt rolig tid. Tur att det nog är den enda morgonen på länge jag behöver gå upp sådär tidigt. Jag är nämligen inte gjord för det.

Idag har jag även hunnit med ett tandläkarbesök, och imorgon väntar ett till, på sjukhuset. Jag hoppas verkligen att jag kan bli av med den här tandställningen snart. Det skulle sitta ganska fint. Jag ska le som aldrig förr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback